من شهردارم به میثاقی بین مردم و مدیریت شهری مبدل شده است
من شهردارم به میثاقی بین مردم و مدیریت شهری مبدل شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سهیل کوثری معاون مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران در حاشیه دربی یکصد و دوم تهران در مجموعه آزادی تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح شهردار من که به تازگی به مرحله اجرا در مناطق ۲۲گانه شهر تهران درآمده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سهیل کوثری معاون مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران در حاشیه دربی یکصد و دوم تهران در مجموعه آزادی تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح شهردار من که به تازگی به مرحله اجرا در مناطق ۲۲گانه شهر تهران درآمده است به عنوان میثاقی بین مردم و مدیریت شهری باشد و بتوانیم روزبه روز مشکلات موجود در طرح را مرتفع نماییم.

وی افزود: طرح من شهردارم به این منظور به مرحله اجرا در سطح شهر تهران در آمده تا مدیریت شهری تهران با یاری و مدد گرفتن از مردم و بر اساس نظرات آنها و اولویت های موجود، پروژه های مختلف شهری را در سطح شهر را پیگیری نماید و در این خصوص اعتبارسنجی های لازم جهت ساخته شدن شهر را انجام پذیرد.

کوثری عنوان کرد: طرح من شهردارم یکی از طرح های خوب و مهم شهرداری تهران است که در حال حاضر در ابتدای راه آن قرار داریم و با زحماتی که همکاران ما در کلیه مناطق شهری شهر تهران در این خصوص می کشند، ان شالله نتیجه آن یک فرآیند طولانی مدت برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در شناسایی و اولویت بندی نیازهایشان در سطح شهر باشد.

پروین عامری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۲۲ نیز در ادامه در این رابطه اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز جمعیت زیادی در شهر تهران در این طرح مهم شرکت نموده اند و در حال حاضر طرح مردمی من شهردارم با شور و همکاری مضاعفی در منطقه۲۲ به مرحله اجرا گذاشته شده و با حضور سفیران طرح در محلات، شهروندان با جزئیات کامل طرح آشنا و نسبت به ماهیت پروژه های مصوب، شناخت یافته و آرای خویش را در سامانه به ثبت می رسانند.

وی افزود: در طرح «من شهردارم» مشکلات شهر از نگاه خود شهروندان دیده و بررسی می شود. امید است بتوانیم بیش از پیش به جمع آوری آراء مردمی دست یافته و پروژه های توسعه محله ای و منطقه ای به شکلی ملموس اجرایی و عملیاتی شوند.

انتهای پیام/