تعریف ۱۲۰ پروژه در طرح من شهردارم منطقه ۳
تعریف ۱۲۰ پروژه در طرح من شهردارم منطقه ۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ اولین جلسه اعضای ستاد اجرایی طرح من شهردارم منطقه ۳ امروز با حضور اعضای ستاد برگزار شد.   در این جلسه موضوعاتی من جمله تمهیدات آغاز طرح، موضوعات مرتبط با سفیران و نحوه نظرسنجی،  اطلاع رسانی و تبلیغات، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ اولین جلسه اعضای ستاد اجرایی طرح من شهردارم منطقه ۳ امروز با حضور اعضای ستاد برگزار شد.  

در این جلسه موضوعاتی من جمله تمهیدات آغاز طرح، موضوعات مرتبط با سفیران و نحوه نظرسنجی،  اطلاع رسانی و تبلیغات، استفاده از طرفیت های محلی و نهادها و ارگان‌های در ارتباط جهت نظرسنجی جامع تر و کامل تر و نظرسنجی از جامعه هدف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه ضمن اشاره به اینکه طرح من شهردارم یکی از طرح های مهم، ماندگار و کاربردی برای شهروندان است اظهار داشت: این طرح برای مدیران ارشد شهرداری تهران و بالاخص شهردار تهران حائز اهمیت ویژه ای است به این دلیل که پروژه ها با توجه به نیاز خود مردم و توسط مردم انتخاب می‌شود.  

جوانی بیان داشت: پروژه های طرح من شهردارم سال گذشته حدود ۸۵ درصد پیشرفت داشته که تا پایان سال و فرصت باقیمانده به اتمام خواهد رسید جوانی گفت امسال نیز امیدواریم مانند سال گذشته این طرح به بهترین وجه ممکن و با مشارکت حداکثری مردم انجام  شود.

انتهای پیام/