برگزاری میز خدمت شهرداری تهران در نماز جمعه
برگزاری میز خدمت شهرداری تهران در نماز جمعه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن حضور در میزخدمت این هفته شهرداری تهران و همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست با پاسخگویی مطالبات حوزه شهری ۲۳ شهروند و پیگیری ۱۵ مورد از مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن حضور در میزخدمت این هفته شهرداری تهران و همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست با پاسخگویی مطالبات حوزه شهری ۲۳ شهروند و پیگیری ۱۵ مورد از مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف بر ضرورت حضور و همراهی و پیگیری مسئولین در بین مردم تأکید کرد.

وی افزود: برگزاری میز خدمت در مکان های مذهبی و آیینی از جمله نماز جمعه به پیشبرد اهداف مدیریت شهری در همراهی و حل مشکلات و امور مردم و شهروندان کمک شایانی خواهد کرد.

در پایان این میز خدمت پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات مربوط به ۵۰ شهروند توسط معاونین شهردار تهران صورت گرفت و تا حصول نتیجه نهایی باقی موارد مطرح شده توسط واحد ارتباطات و مطالبات مردمی حوزه شهردار تهران پیگیری خواهد شد.

گفتنی است میز خدمت شهرداری تهران هرهفته با استقرار در محل نماز جمعه و حضور مسئولین و مدیران ارشد شهرداری تهران پاسخگوی مطالبات و رفع مشکلات شهروندان تهرانی خواهد بود.

انتهای پیام/