تصویب برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان با ۵ هدف کلان
تصویب برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان با ۵ هدف کلان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شامل پنج هدف کلان، ۲۱ هدف خرد، هفت ارزش و ۱۲۳ راهبرد است که با مشارکت حداکثری ذی‌نفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی تهیه شده است و امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در یکصدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شامل پنج هدف کلان، ۲۱ هدف خرد، هفت ارزش و ۱۲۳ راهبرد است که با مشارکت حداکثری ذی‌نفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی تهیه شده است و امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در یکصدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹ هزار نفر ساعت کار کارشناسی برای تهیه این برنامه انجام شده است افزود: فرایند تهیه این برنامه از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شد و تا به امروز ادامه داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: در نگارش و تهیه این برنامه راهبردی نظرات متخصصان، دانشگاهیان، حوزویان، شهروندان و تعداد قابل توجهی از کارکنان شهرداری اصفهان گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بارزترین ویژگی‌های این برنامه را توجه به اسناد فرادست و قانونی از سطح ملی تا محلی است ادامه داد: شعار محوری “اصفهان من، شهر زندگی” در تهیه این برنامه مورد توجه بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: تمام ورودی‌های ذکر شده در برنامه راهبردی ۱۴۱۰ با بهره‌گیری از روش تحلیل لایه‌ای علت‌ها (CLA)، تحلیل و خروجی‌های آن در قالب برنامه راهبردی تهیه و ارائه شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های عملیاتی سال‌های آتی نیز ذیل برنامه راهبردی تهیه خواهند شد.