اجرای طرح “استقبال از مهر” در مدارس سطح حوزه شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۰
اجرای طرح “استقبال از مهر” در مدارس سطح حوزه شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، از سوی شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۰ تبریز همزمان با بازگشایی مدارس “طرح استقبال از مهر” با ساماندهی و پاکسازی در پنج مدرسه سطح حوزه این ناحیه به اجرا درآمده است. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

از سوی شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۰ تبریز همزمان با بازگشایی مدارس “طرح استقبال از مهر” با ساماندهی و پاکسازی در پنج مدرسه سطح حوزه این ناحیه به اجرا درآمده است.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور ایجاد محیطی سرشار از پاکیزگی در نخستین روزهای سال تحصیلی، “طرح استقبال از مهر” با ساماندهی ورودی های تمامی مراکز تحصیلی تحت پوشش این منطقه با هدف “تبریز بهشت ماندگار”، در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور تلطیف روحیه دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس پاکسازی اساسی پنج مرکز تحصیلی در سطح حوزه شهرداری ناحیه ۲ این منطقه به اجرا درآمده است.

زارعی، رنگ آمیزی نیمکت ها، سطل های زباله، خط کشی محوطه مدارس، رفت و روب و پاکسازی اساسی، شستشو و مرمت آسفالت محوطه مدارس شمس تبریزی و شهید بخت شکوهی واقع در دارایی سوم، آیت الله کاشانی خیابان کوثر شرقی، اللهوردی زاده در خیابان قره باغی و مدرسه ۲۹ بهمن واقع در سه راه توکلی را از مراکز تحصیلی نام برد که توسط شهرداری ناحیه ۲ این منطقه به اجرا درآمده است.