تداوم اجرای طرح‌های گلکاری پاییزه در تبریز
تداوم اجرای طرح‌های گلکاری پاییزه در تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به همت نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اجرای طرح‌های گلکاری پاییزه در سطح شهر همچنان در حال انجام است. به گزارش شهریار، در آستانه شروع فصل  پاییز و جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر همشهریان عزیز از زیبایی‌های آن، حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به همت نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اجرای طرح‌های گلکاری پاییزه در سطح شهر همچنان در حال انجام است.

به گزارش شهریار، در آستانه شروع فصل  پاییز و جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر همشهریان عزیز از زیبایی‌های آن، حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با کاشت بیش از ۲ میلیون بوته از انواع گونه‌ها در معابر اصلی و فرعی، فضای شهر تبریز را مملو از عطر و بوی گلهای پاییزی می‌کند.

بر اساس این گزارش، کاشت انبوه گلهای کلم و داوودی و استفاده توامان چیپس چوب و شن رنگی در شکل‌ها و طرح‌های مصوب از جمله امور پیش بینی شده برای زیبایی شهری و معطر کردن فضای شهر در آستانه فصل زیبای پاییز است.
کلیه طرح‌های مورد نظر برای اجرا در سطح شهر در اداره فنی و طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بررسی و مورد تصویب قرار گرفته و در کلیه مراحل اجرای طرحها نیز کارشناسان این اداره بر روند انجام امور نظارت مستقیم دارند.
گفتنی است همزمان با کاشت انبوه گلهای فصلی و در راستای تحقق توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سالجاری، کاشت گسترده نهال نیز در اراضی مستعد شهری از جمله تفرجگاه آرپارده سی، حاشیه‌های کناری اتوبان غرب تبریز، ضلع شمالی و جنوبی اتوبان کسایی توسط نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز در حال انجام است.