تخصیص زمین در کمال‌شهر برای احداث پروژه درمانی
تخصیص زمین در کمال‌شهر برای احداث پروژه درمانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رمضان شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لزوم ارتقا سرانه درمانی در کمال‌شهر گفت و اظهار کرد: مدیریت شهری جهت تخصیص زمین برای احداث درمانگاه در خرمدشت باهدف ارتقا سطح سرانه بهداشت و درمان این منطقه تمام توان خود را به کار گرفته است. وی افزود: در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رمضان شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لزوم ارتقا سرانه درمانی در کمال‌شهر گفت و اظهار کرد: مدیریت شهری جهت تخصیص زمین برای احداث درمانگاه در خرمدشت باهدف ارتقا سطح سرانه بهداشت و درمان این منطقه تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی افزود: در این مسیر در نظر داریم از جمله مهم‌ترین مطالبات مردمی با برنامه‌ریزی دقیق در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه بنشیند.

رئیس شورای شهر کمال‌شهر گفت: با عنایت به تراکم بالای جمعیت در کمال‌شهر و شهرک‌های اطراف و وجود کارگاه‌ها و مراکز تولیدی متعدد در حومه شهر، لزوم احداث و تجهیز درمانگاه‌های بیشتر در کمال‌شهر ‌ملموس‌تر خواهد شد.

وی اضافه کرد: از این رو در رایزنی‌هایی، مقرر شد زمینی جهت احداث درمانگاه تأمین اجتماعی مجهز در خرمدشت تخصیص داده شود.

شهبازی با اشاره به سرانه بهداشت و درمان در کمال‌شهر، گفت: در این شهر با کمبود سرانه بهداشتی استاندارد مواجه هستیم و همین امر سبب شده تا با تخصیص زمینی حدوداً چهار هزار متر، سعی در جبران این کمبود داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی کمال‌شهر یادآور شد: مقدمات تملک زمین با عنایت به محل زمین در نقطه پر تراکم جمعیت، در دست بررسی و اقدامات نهایی است که بزودی اخبار مربوطه منتشر خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: مدیریت شهری همواره در تلاش است تا با افزایش سرانه‌های ورزشی، فرهنگی و بهداشت و درمان سطح رفاه شهروندی را ارتقا بخشیده تا در جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان گامی مؤثر بردارد.