تحقق ۸۰ درصدی تعهدات مالی و خدماتی منطقه ۱۰ به مساجد
تحقق ۸۰ درصدی تعهدات مالی و خدماتی منطقه ۱۰ به مساجد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در نشست هم‌اندیشی ائمه جماعت مساجد این منطقه ضمن تبریک ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این ایام متقارن است با چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حماسه ۹ دی و ایامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در نشست هم‌اندیشی ائمه جماعت مساجد این منطقه ضمن تبریک ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این ایام متقارن است با چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حماسه ۹ دی و ایامی که به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت روز به روز بالنده‌تر و قدرتمندتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مساجد همیشه محور تصمیم‌گیری و اجرا بودند، افزود: انتظار داریم که نخبگان و معتمدان با محوریت امام محله، گرد هم آمده و در محلات، نیازها و مشکلات را شناسایی و اولویت‌بندی کرده و در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری به عنوان بازوی شهرداری عمل کنند.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: هم‌اکنون اقدامات فرهنگی به واسطه مساجد در حال شکل گرفتن است، به همین منظور تلاش داریم طرح‌های مختلف حوزه فرهنگی را به مجموعه مساجد منتقل کنیم.

اخ‌الصنایع ادامه داد: باتوجه به آنکه رویکرد شهرداری تهران، رویکردی فرهنگی است و شاید تا حدی تأثیرگذار باشد ولی تأثیر اصلی را حتما مساجد می‌گذارند و هر چه مساجد ما پرشورتر و قوی‌تر باشند حتما جبهه انقلاب اسلامی پیروز و این پیروزی روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «شهید آرمان» یک‌ طرح تربیتی با محوریت مساجد است، گفت: قرار بود با اجرای این طرح، در هر محله‌ یک مسجد برگزیده شده تا محور تحول آن محله در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: این منطقه چهار برابر تراکم شهر تهران جمعیت دارد و دارای ۱۰ محله است که طرح «شهید آرمان» در ۱۸ مسجد در حال اجرا است.

اخ‌الصنایع بیان کرد: سال گذشته ۱۰۰ درصد و امسال ۸۰ درصد تعهدات مالی و خدماتی شهرداری به مساجد محقق شده است، همچنین پیشنهاد شده بودجه سال آینده مساجد منطقه به دوبرابر افزایش یابد و مدیریت شهری منطقه پیگیر تصویب این موضوع در صحن شورای اسلامی شهر تهران است تا بتواند اقداماتی در زمینه نوسازی، ساخت‌وساز و رنگ آمیزی مساجد منطقه انجام دهد.

وی ضمن دعوت از همه شهروندان برای مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: مجموعه شهرداری از هیچ شخص و لیستی حمایت نمی‌کند و امیدواریم در این دوره شاهد مشارکتی پرشوری باشیم.

انتهای پیام/