تجلیل مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهردار منطقه ۲ تبریز
تجلیل مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهردار منطقه ۲ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح و تندیس، از شهردار منطقه ۲ تبریز تجلیل کرد. به گزارش شهریار، کاظم نظری ضمن حضور در شهرداری منطقه ۲، با اهدای لوح و تندیس از موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه تجلیل کرد. در پی مشارکت و همراهی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح و تندیس، از شهردار منطقه ۲ تبریز تجلیل کرد.

به گزارش شهریار، کاظم نظری ضمن حضور در شهرداری منطقه ۲، با اهدای لوح و تندیس از موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه تجلیل کرد.

در پی مشارکت و همراهی شهرداری منطقه ۲ برای اجرای همایش ملی روز شعر و ادب فارسی که به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار برگزار شد و همچنین تولید نمایش هنری ثقه الاسلام و همکاری برای برگزاری جشنواره تئاتر تبریزیم و چند مراسم فرهنگی مشابه، نظری ضمن حضور در این منطقه با اهدای لوح از شهردار منطقه ۲ تجلیل و قدردانی کرد.

در این دیدار کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در بیشتر شهرهای دنیا، شهرداری‌ها در زمینه مسائل فرهنگی پیشرو هستند، اظهار کرد: توسعه مسائل فرهنگی و هنری، در فکر و اندیشه مردم موثر است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شهردار منطقه ۲ تبریز در راستای توسعه مسائل فرهنگی، تولید نمایش ثقةالاسلام را اثری ماندگار در زمینه معرفی مفاخر و شخصیت‌های مهم فرهنگی، ادبی و اجتماعی دانست.