اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان زمزم
اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان زمزم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، پیمان عباسی معاون فنی و عمرانی این منطقه، گفت: ساماندهی معابر و رسیدگی، مرمت و نوسازی آسفالت معابر سطح منطقه از اهداف مهم مدیریت شهری و معاونت عمرانی در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، پیمان عباسی معاون فنی و عمرانی این منطقه، گفت: ساماندهی معابر و رسیدگی، مرمت و نوسازی آسفالت معابر سطح منطقه از اهداف مهم مدیریت شهری و معاونت عمرانی در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.

وی افزود: خیابان زمزم واقع در ناحیه ۲ در مجاورت بزرگراه های آیت الله سعیدی و شهید چراغی قرار دارد که مرمت و نوسازی آسفالت آن جهت سهولت تردد شهروندان در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

عباسی تصریح کرد: به همین منظور عملیات تراش و روکش آسفالت این معبر توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه در دست اقدام است.

معاون فنی و عمرانی منطقه، اظهار کرد: مساحت این معبر حدود ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع است و این عملیات عمرانی تاکنون در حدفاصل بوستان طلائیه تا خیابان مهران با حدود ۲ هزار و ۲۲۳ تن آسفالت، اجرا شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: این عملیات عمرانی به موازات اجرای پروژه لوله گذاری خیابان زمزم در ضلع شمالی این خیابان در حال اجرا است و پس از اجرای آن، بحث کانیو جانبی آن انجام می شود. 

انتهای پیام/