تبدیل بیمارستان بوعلی به ساختمان تجاری منطقی نیست
تبدیل بیمارستان بوعلی به ساختمان تجاری منطقی نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به طرح موضوع جابه‌جایی بیمارستان بوعلی قزوین در سطوح مدیریتی مختلف شهر و استان قزوین اظهار کرد: این بیمارستان فضای نوستالژی شهر ما است و نباید برای موضوعات تجاری مشکلات این منطقه را زیاد کنیم. وی افزود: می‌توان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به طرح موضوع جابه‌جایی بیمارستان بوعلی قزوین در سطوح مدیریتی مختلف شهر و استان قزوین اظهار کرد: این بیمارستان فضای نوستالژی شهر ما است و نباید برای موضوعات تجاری مشکلات این منطقه را زیاد کنیم.

وی افزود: می‌توان علاوه بر حفظ، تقویت و بهینه‌سازی شرایط اورژانسی بیمارستان این مرکز درمانی را به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، جراحی قلب، چشم یا هر دو تبدیل کرد، اما تبدیل آن به تجاری به‌هیچ‌وجه منطقی نیست و روی این موضوع ایستادگی می‌کنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به مطالبات کنگره ۶۰ شد و خاطرنشان کرد: در محور باغستان سنتی و محور نسیم شمال، کنگره ۶۰ برای معتادان و خانواده‌های آن‌ها کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند و پیشنهاد می‌شود معاونت خدمات شهری یک‌سری از مطالبات آن‌ها را پیگیری کند و در راستای حل مشکلات اقداماتی را انجام دهد.

اشدری با اشاره به ساماندهی بازار تاریخی و سنتی قزوین تصریح کرد: اگر همت و حمایت اصناف و بازاریان نبود، نظام آسیب می‌دید، چراکه آن‌ها همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند و هستند و در تمام عرصه‌ها در کنار مردم و انقلاب ماندند و باعث دلگرمی و امید مردم هستند.

وی با اشاره به افزایش هاپیرمارکت‌ها کنار بازارها در سطح شهر گفت: این وضعیت باید ساماندهی مدیریتی شود تا کار کسبه بازار دچار اختلال نشود.