نظارت بر ساخت‌وسازها به معاونت شهرسازی واگذار می‌شود
نظارت بر ساخت‌وسازها به معاونت شهرسازی واگذار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه معاونت شهرسازی و معماری که با حضور علی ذبیحی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین و شاخص‌ترین کارهایی که در مجموعه شهرداری انجام می‌شود موضوعات مرتبط با شهرسازی است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه معاونت شهرسازی و معماری که با حضور علی ذبیحی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین و شاخص‌ترین کارهایی که در مجموعه شهرداری انجام می‌شود موضوعات مرتبط با شهرسازی است.

وی با اشاره به اینکه اگر شهری زیباست حاصل نگاه درازمدت و کاربردی مدیران آن در سال‌های گذشته است، گفت: کشورهای توسعه یافته همه از حیث شهرسازی نگاه بلندمدت داشته‌اند. اگر امروز پاریس شهر زیبایی است برای نگاهی است که مدیران آن در چند دهه گذشته داشته‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای تغییر دادنِ چهره شهر در آینده، امروز باید تصمیم‌های خوبی گرفت. باید در این حوزه تدبیر کرد و برای شهر دل سوزاند.

شهردار کرج با اشاره به اینکه کلانشهر کرج نیازمند اصلاح در حوزه شهرسازی است، یادآور شد: خوشبختانه معاونت شهرسازی و معماری از افراد متخصص و توانمند تشکیل شده که باید با تدبیر و نگاه بلندمدت، شهر را از این بهم‌ریختگی بصری نجات دهند.

کیانی گفت: باید در حوزه شهرسازی نگاه استراتژیک و بلند مدت داشت. تقاضا می‌کنم کارشناسان محترم از حداکثر علمی که آموخته‌اند استفاده کنند تا کرج در آینده، به شهری زیباتر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه موضوعاتی مانند صدور پروانه، پایان کار، کمیسیون ماده صد، ماده پنج، کمیسیون توافقات و … موتور محرک تولید ثروت در شهرداری است، اظهار کرد: اگر در این حوزه موفق باشیم در سایر حوزه‌ها موفق خواهیم بود.

شهردار کرج گفت: نظارت بر ساخت و سازها باید به معاونت شهرسازی واگذار شود چرا که نیازمند نظارتی علمی هستیم و معاونت شهرسازی می‌تواند از عهده این کار به خوبی برآید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش آقای سعیدی‌کیا اتفاقات خوبی در معاونت شهرسازی رخ داده و امروز طرح تفصیلی بعد از ۱۴ سال به نقطه خوبی رسیده است.

کیانی گفت: حضور جناب آقای ذبیحی در کمیسیون شهرسازی و معماری هم اتفاق مبارکی است. قطعا با حضور ایشان تصمیم‌گیری و ریل‌گذاری‌های خوبی صورت خواهد گرفت.

شهردار کرج در پایان افزود: دوره ششم مدیریت شهری چه شورا و چه شهرداری مظلوم‌ترین دوره شورا و شهرداری ادوار است. کارهای بسیار خوبی انجام شده اما کمتر دیده شده و کمتر به آن پرداخته شده است.

نظارت بر ساخت‌وسازها به معاونت شهرسازی واگذار می‌شود

نظارت بر ساخت‌وسازها به معاونت شهرسازی واگذار می‌شود

نظارت بر ساخت‌وسازها به معاونت شهرسازی واگذار می‌شود

نظارت بر ساخت‌وسازها به معاونت شهرسازی واگذار می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲