برپایی غرفه‌های حمایت از مشاغل خانگی و محلی در منطقه ۹
برپایی غرفه‌های حمایت از مشاغل خانگی و محلی در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: بر پایی بازارچه های فروش محصولات در راستای حمایت از کار آفرینان از مهمترین برنامه های شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ در غرب تهران خواهد بود که در مقاطع زمانی تا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: بر پایی بازارچه های فروش محصولات در راستای حمایت از کار آفرینان از مهمترین برنامه های شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ در غرب تهران خواهد بود که در مقاطع زمانی تا پایان سال اجرا خواهد شد.

وی افزود: بازارچه کارآفرینی با عنوان رویای مهر با هدف ارائه ملزمات مهر به اهالی منطقه۹ بدون واسطه و از طریق کار آفرینان در بوستان شمشیری برپا شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: غرفه هایی از قبیل؛ لوازم التحریر ایرانی و اسلامی، لوازم بهداشتی مدارس، کیف و کوله، ملزومات حجاب و عفاف و غرفه کتاب از جمله غرفه های پر مخاطب بازارچه مذکور است.

لازم به ذکر است؛ بازارچه حمایت از مشاغل خانگی و محصولات کار آفرینان به همت اداره آسیب‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹، در بوستان شمشیری از سوم تا دهم مهر ماه برپا و همه روزه از ساعت ۱۰ لغایت ۲۲ در حال فعالیت است.

انتهای پیام/