برگزاری مراسم تجلیل از بانوان شاغل در منطقه۹
برگزاری مراسم تجلیل از بانوان شاغل در منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه با تبریک ولادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت فاطمه(س) نه تنها الگوی زنان، بلکه الگویی برای همه انسان هاست. فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق باوری، حق مداری، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه با تبریک ولادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت فاطمه(س) نه تنها الگوی زنان، بلکه الگویی برای همه انسان هاست. فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق باوری، حق مداری، دفاع از حق، بانویی که محبت و عشق و صفا را به خانه مولایمان برد و آن را الگویی برای همه همسران جهان قرار داد.

وی افزود: روز زن و نام فاطمه تلنگری برای یادآوری مسیر راه تعالی بانوان و همه انسانها است.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به حضور و نقش پررنگ زنان در فعالیت‌های اجتماعی و مدنی عنوان کرد: امروزه زنان ایران اسلامی، در تمام صحنه ها باوقار، باکرامت و با عفاف دوشادوش مردان در جهت اعتلای این مرز و بوم فعالیت می کنند. حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی، مدیریتی، بهداشت و درمان، اشتغال وکارآفرینی و سایر عرصه های خطیر جامعه، خود گواه این مهم است.

مرتضوی با اشاره به فرمایش امام(ره) عنوان کرد: “اگر زن های انسان‌ساز از ملت‌ها گرفته شوند، ملت‌ها شکست خواهند خورد”، این جمله  قابل تامل بوده و نشان دهنده نقش کلیدی بانوان در رشد و ارتقاء جوامع دارد.

این مدیر شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: در مجموعه مدیریت شهری نیز بانوان نقش پررنگی در سمت های مدیریتی و کارشناسی ایفا می کنند. در شهرداری منطقه ۹ ۶۲۰ نفر شاغل هستندکه ۲۰۹ نفر آنها از بانوان می باشند و ۲۰ پست مدیریتی در تصدی بانوان توانمند است.

لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم، از بانوان شاغل در منطقه ۹ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/