حضور میدانی ۲۰۰ سفیر “من شهردارم” در اماکن و فضاهای عمومی منطقه ۱۳
حضور میدانی ۲۰۰ سفیر “من شهردارم” در اماکن و فضاهای عمومی منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه ستاد اجرایی دومین دوره طرح “من شهردارم” در این منطقه با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان و مدیران ادارات مستقل و شهرداران نواحی چهارگانه در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد. محمد هادی علی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه ستاد اجرایی دومین دوره طرح “من شهردارم” در این منطقه با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان و مدیران ادارات مستقل و شهرداران نواحی چهارگانه در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری شهروندان در این طرح و مشارکت آنها در اداره شهر گفت: اعلام کاستی‌ها، نیازها و نقاط ضعف محله و شهر توسط خود مردم به شهرداری علاوه بر این‌که انجام امور توسط مدیریت شهری را تسهیل می‌کند، باعث می‌شود کیفیت زندگی شهروندان هم ارتقاء پیدا کند.

وی، طرح «من شهردارم» را فرصتی مناسب برای افزایش مشارکت  شهروندان و اعتماد نسبت به مدیریت شهری  دانست و اظهار داشت: با توجه به حضور میدانی سفیران “من شهردارم” در اماکن و فضاهای عمومی، تلاش شود شهروندان به مشارکت در طرح برای اجرای بودجه ریزی مشارکتی تشویق و ترغیب شوند.

شهردارمنطقه ۱۳ با پررنگ شمردن نقش شهروندان در اداره امور شهری خاطر نشان کرد: جریان سازی برای مشارکت شهروندان در زمان تعیین شده صورت بگیرد و این ابر پروژه با جدیت بیشتری دنبال شود تا سطح بالاتری ازهمکاری و مشارکت رقم بخورد.

استفاده از عنصر خلاقیت و جدیت هرچه بیشتر در پیشبرد طرح ، اهتمام ویژه به اطلاع رسانی و همچنین تبلیغات گسترده و مناسب این طرح برای مشارکت شهروندان از دیگر بخش های صحبت شهردارمنطقه۱۳ در این جلسه بود.

در ادامه این جلسه معاونان از جمله علی اسماعیل پوران ، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۳ و شهرداران نواحی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و اعزام سفیران در محلات، مسائل و موضوعات مختلف را برای اجرای هر چه بهتر این طرح با شهردار منطقه۱۳ در میان گذاشتند و محمد هادی علی احمدی نیز رهنمودهای لازم را برای حل این مشکلات ارائه و پیشنهاداتی در این خصوص مطرح کردند.

انتهای پیام/