برگزاری جلسه هم‌اندیشی رویداد ریحان‌شهر در منطقه ۱۵
برگزاری جلسه هم‌اندیشی رویداد ریحان‌شهر در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه اظهار کرد: سومین رویداد ریحان شهر در منطقه با هدف توانمندسازی و بهره گیری از پتانسیل کنشگران‌ اجتماعی فعال در حوزه زنان و خانواده برگزار شد. همچنین این رویداد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه اظهار کرد: سومین رویداد ریحان شهر در منطقه با هدف توانمندسازی و بهره گیری از پتانسیل کنشگران‌ اجتماعی فعال در حوزه زنان و خانواده برگزار شد. همچنین این رویداد در راستای تحقق حاکمیت مردم بر شهر و نیز ایجاد و ارتقا هویت و تعلق زنان و خانواده‌ها به شهر برنامه‌ریزی شده بود.

 مالمیر افزود: اداره امور بانوان منطقه ۱۵، با هدف شناسایی و توانمندسازی کنشگران‌ اجتماعی و اجرای طرح‌های خلاقانه اجتماع محور و مشارکت محلی در موضوع زنان و خانواده اقدام به برپایی این جلسه هم‌اندیشی کرده و بانوان کنشگر علاقمند و دارای ایده و طرح می‌توانند با مراجعه به سرای محلات پروژه محل خود را ارائه کرده تا توسط اداره بانوان در سامانه مدیریت پژوهش ثبت شود.

وی در ادامه گفت: پس از داوری و پذیرش پروژه‌ها نیز حمایت‌های لازم جهت اجرایی شدن آن در سطح محله انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ جلسه هماهنگی اجرای طرح “ریحان شهر” در منطقه ۱۵ با حضور مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، مهری جدی رییس اداره آموزش و مشارکت‌های اجتماعی اداره کل امور زنان و خانواده، مدیران اجتماعی در نواحی و مدیران محلات برگزار شد.

انتهای پیام/