برگزاری رویداد آموزشی روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث ترافیکی
برگزاری رویداد آموزشی روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث ترافیکی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک افزود: در میان حوادث ناگوار و ناخواسته ای که زندگی بشر را تهدید می‌کند، بی شک حوادث رانندگی و ترافیکی از ناگوارترین حوادث است که قربانیان زیادی از تمام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک افزود: در میان حوادث ناگوار و ناخواسته ای که زندگی بشر را تهدید می‌کند، بی شک حوادث رانندگی و ترافیکی از ناگوارترین حوادث است که قربانیان زیادی از تمام اقشار و رده های سنی جامعه را در برمی‌گیرد.

به گفته وی؛ سازمان ملل متحد سومین یکشنبه نوامبر هر سال را به عنوان روز جهانی یادبود قربانیان حوادث ترافیکی نامگذاری کرده و این ایام بهانه‌ای برای یادآوری خاطرات تلخ است که بسیاری از جان باختگان و مصدومان و خانواده های آنان در جاده های جهان تحت تأثیر چنین حوادث ناگواری قرار گرفته‌اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اضافه کرد: به همین مناسبت، رویداد ترافیکی در منطقه با حضور ۱۰۰ نفر از خانواده ها و با هدف آگاهی دادن به شهروندان و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار با رعایت نکات ایمنی برگزار شد.

اسکندری افزود: برگزاری این مراسم، نه تنها ادای وظیفه انسانی و اخلاقی در قبال گروهی مظلوم و رنج‌دیده از شهروندان جامعه است، بلکه هشداری پیشگیرانه به تمام کسانی است که در جاده‌ها تردد می‌کنند.

در ادامه مراسم، سروان طیبی آموزش‌های لازم را به عابرین و به ویژه کودکان به عنوان عابرین پیاده آسیب پذیر ارائه داد و در ادامه رعایت نکات ایمنی را به موتور سیکلت سواران و رعایت نکات رانندگی و بستن کمربند ایمنی را به رانندگان و تمام سرنشینان توصیه کرد.

همچنین چند نفر از خانواده های بازمانده سوانح رانندگی، به بیان مشکلاتی از زندگی خود که پس از حادثه و از دست دادن عزیزانشان روبرو بودند، برای حاضرین عنوان کردند. این همایش با حضور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک، پلیس راهور منطقه، رانندگان، جمعی از شهروندان و دانش آموزان، چند تن از خانواده های بازمانده سانحه تصادف، سمن ها و گروه های مردمی در بوستان ترافیک منطقه ۱۵ برگزار شد.

انتهای پیام/