برگزاری جلسه هم‌اندیشی رئیس کمیته ورزش شورای شهر با ورزشکاران منطقه ۲۱
برگزاری جلسه هم‌اندیشی رئیس کمیته ورزش شورای شهر با ورزشکاران منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در هم اندیشی که با حضور رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۱، معاونین و مدیران ارشد شهری و ورزشکاران و قهرمانان ورزشی منطقه ۲۱ برگزار شد، به مسائل، راهکارها و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در هم اندیشی که با حضور رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۱، معاونین و مدیران ارشد شهری و ورزشکاران و قهرمانان ورزشی منطقه ۲۱ برگزار شد، به مسائل، راهکارها و نقطه نظرات ورزشکاران پرداخته شد تا بتوان با قدرت بیشتر و فراوان سیاست های شهری را پیاده تا ورزش در شهر تهران و منطقه ۲۱ توسعه پیدا کند.

 “زهرا شمس احسان” رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر با حضور در این هم اندیشی، ضمن تشکر از برپایی این نشست گفت: در حوزه ورزش نیز باید از مسئولیت اجتماعی(CSR) استفاده کرد تا به هدفمان که پیشرفت ورزش همگانی در بین شهروندان، پرسنل و کارگران کارخانجات و شرکت ها است در هر سنی برسیم.

 وی در ادامه بیان کرد: پیش زمینه استعداد، علاقه است، پس باید علاقه ها و استعدادها پیدا، جهت یابی و حمایت شود تا به نتیجه برسند و افتخار کشورمان شوند.

 “شمس احسان” با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان شهر ۲ در مناطق ۲۲گانه تهران اظهار داشت: این رویداد فرصتی مهم برای شناسایی استعداد های ورزشی در محلات و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور است.

 “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ نیز در ابتدای این هم اندیشی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و ورزشکاران اظهار داشت: شناسایی و استعدادیابی ورزشی در بین دانش آموزان و ایجاد گذر برای اطفال، از اهداف آینده شهرداری منطقه ۲۱ است.

وی ضمن درخواست از نخبگان ورزشی منطقه برای مشارکت در اجرای طرح های توسعه ورزش در محله های منطقه تاکید کرد: در مدیریت شهری منطقه ۲۱ آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت های قهرمانان ورزشی ساکن در منطقه، به توسعه  فضاهای ورزشی و برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی بپردازیم.

 در پایان این هم اندیشی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی با اهدا لوح و هدایا، قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/