برگزاری جلسات کتابخوانی با عنوان “یک وعده کتاب”
برگزاری جلسات کتابخوانی با عنوان “یک وعده کتاب”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جلسات هفتگی کتابخوانی با عنوان “یک وعده کتاب” باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای الغدیر آغاز می‌شود. به گزارش شهریار، جلسات هفتگی کتابخوانی با عنوان “یک وعده کتاب” به منظور ترغیب و تشویق شهروندان به مطالعه و کتابخوانی، هرهفته روزهای یکشنبه از ساعت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جلسات هفتگی کتابخوانی با عنوان “یک وعده کتاب” باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای الغدیر آغاز می‌شود.

به گزارش شهریار، جلسات هفتگی کتابخوانی با عنوان “یک وعده کتاب” به منظور ترغیب و تشویق شهروندان به مطالعه و کتابخوانی، هرهفته روزهای یکشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر با حضور شهروندان علاقمند در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.

در جلسات هفتگی کتابخوانی فرهنگسرای الغدیر، یک کتاب به مخاطبان معرفی و هم‌خوانی می‌شود و پس از پایان کتاب، حاضرین در جلسه پیرامون آن به بحث و گفتگو می‌پردازند.

اولین جلسه از برنامه “یک وعده کتاب ” با شعار حس خوب خواندن در کنار هم و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، جذب و پایداری اعضا و تقویت فعالیت‌های گروهی، روز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.