– برگزاری بازی‌های دارت و فوتبال‌دستی آقایان از مسابقات قهرمان‌شهر در منطقه ۵
– برگزاری بازی‌های دارت و فوتبال‌دستی آقایان از مسابقات قهرمان‌شهر در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، مسابقات دارت و فوتبال‌دستی آقایان قهرمان شهر در منطقه۵ بامعرفی نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، با همت اداره ورزش آقایان، معاونت اجتماعی و امور فرهنگی این منطقه مسابقات قهرمان شهر۲ ویژه آقایان (دور منطقه ای) روز ۲۱ آذر ماه در مدرسه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

مسابقات دارت و فوتبال‌دستی آقایان قهرمان شهر در منطقه۵ بامعرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، با همت اداره ورزش آقایان، معاونت اجتماعی و امور فرهنگی این منطقه مسابقات قهرمان شهر۲ ویژه آقایان (دور منطقه ای) روز ۲۱ آذر ماه در مدرسه شهدای کن برگزار شد.

روح الله حدادی معاون اجتماعی و امور فرهنگی گفت: ورزش یکی از مهمترین بخش های زندگی و یکی از اصلی ترین روش های حفظ سلامتی در تمام سنین است، مسابقات منطقه ای قهرمان شهر ۲ به منظور آشنایی شهروندان با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش شهروندی در خانواده  به ورزش های همگانی است.

امین جلالی مدیر اداره ورزش آقایان گفت: مسابقات منطقه ای قهرمان شهر ۲ با همت همکاران اداره ورزش آقایان منطقه در رده های سنی مختلف باحضور ۱۵۰ ورزشکاربرگزار شد.

جلالی در ادامه گفت : توجه به ورزش قهرمانی، نشاط و سلامتی شهروندان  اولین ویژگی” قهرمان شهر ۲ “است. رقابت میان محلات و خلق امکانات ویژگی دیگری است که می‌تواند رقابت سالم را برای محلات به ارمغان آورد و سلامتی ورزشکاران آقا مقوله‌ای است که برای مدیریت شهری دارای اهمیت است که در قالب این طرح نشاط و شور همگانی را ایجاد کنیم.

مدیر ورزش آقایان این منطقه اعلام کرد: در پایان این رقابت ها آقایان سجاد شاکری، آراز ذکریان، محمد مهدی علی وردی تا سن ۱۳و آقایان یوسف سلیمانی، امیرحسین طاهری، حسین عظیمی در رده ۱۴تا ۱۶سال رشته فوتبال دستی و آقایان سیامک نعمتی، سهیل گودرزی، فهیم رسولی در رده سنی تا ۱۲ سال وآقایان محمد رضا اسلمی، ابوالفضل پناهی، امیرحسین علیجانی در رده سنی ۱۳تا۱۸ سال وآقایان مهرداد اغنمی، پرویز قاسمی، رضا ملکی در رده سنی ۳۱ به بالادر رشته دارت به ترتیب موفق به کسب مقام اول، دوم وسوم شدند.

انتهای پیام/