آغاز عملیات عمرانی شبکه آب‌های سطحی خیابان شمشیری
آغاز عملیات عمرانی شبکه آب‌های سطحی خیابان شمشیری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با هدف رفع مشکلات زیست محیطی از قبیل آب ماندگی، بوی نامطبوع و جانوران موذی عملیات عمرانی خیابان شمشیری آغاز شد. وی افزود: پس از جمع آوری کانال آب‌های سطحی، هدایت روان آب ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با هدف رفع مشکلات زیست محیطی از قبیل آب ماندگی، بوی نامطبوع و جانوران موذی عملیات عمرانی خیابان شمشیری آغاز شد.

وی افزود: پس از جمع آوری کانال آب‌های سطحی، هدایت روان آب ها از رو سطحی به زیر سطحی از طریق لوله های کاروگیت به قطر ۸۰۰ میلی‌متر انجام شده و نسبت به تغییر مقطع نهر به جدول کانیو جانبی و مناسب سازی معبر مذکور اقدام می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: طول اجرای تغییر مقطع خیابان شمشیری ۹۰۰متر می باشد که پس از اتمام عملیات لوله گذاری نسبت به جدول گذاری و پیاده روسازی، اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت، اقدامات لازم انجام می شود.

لازم به ذکر است عملیات عمرانی شبکه آبهای سطحی خیابان شمشیری از نیمه آذر ماه سال جاری شروع شده و در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/