ارتقای ایمنی و رفع گره‌های ترافیکی شبکه‌های معابر منطقه ۵
ارتقای ایمنی و رفع گره‌های ترافیکی شبکه‌های معابر منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، رضا جوان معاون ترافیک و حمل ونقل منطقه در این خصوص خبر داد: این جلسه در راستای سیاست ها و برنامه های استقبال از مهر با حضور برخی معاونین و مدیران شهری منطقه، نمایندگان آموزش و پرورش، پلیس راهور، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، رضا جوان معاون ترافیک و حمل ونقل منطقه در این خصوص خبر داد: این جلسه در راستای سیاست ها و برنامه های استقبال از مهر با حضور برخی معاونین و مدیران شهری منطقه، نمایندگان آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تاکسیرانی، شرکت اتوبوس‌ رانی، ستاد مدیریت بحران برگزار شد.
 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه افزود: معابر پر تردد و نقاط پر ازدحام منطقه در مهر ماه سال گذشته شناسایی شد و بهسازی عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری این مسیرها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

️جوان ادامه داد: لکه گیری آسفالت، نظافت و شستشو، رفع آبگرفتگی و رفع گره‌های ترافیکی معابر پرتردد از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی در خاتمه گفت: ارتقای امنیت و تسهیل تردد دانش آموزان و خانواده های ایشان مورد اهتمام مدیریت شهری این منطقه در استقبال از مهر و بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/