برپایی میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ در مسجد حجت بن الحسن انقلاب
برپایی میز خدمت شهرداری منطقه ۱۰ در مسجد حجت بن الحسن انقلاب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه معاونان خود، با حضور در میز خدمت این منطقه مستقر در مسجد حجت ابن الحسن خیابان انقلاب به مشکلات شهروندان رسیدگی کرد. به گزارش شهریار، در این جلسه که به منظور پاسخگوئی به مطالبات شهروندان و با هدف ارائه خدمت به محلات محروم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه معاونان خود، با حضور در میز خدمت این منطقه مستقر در مسجد حجت ابن الحسن خیابان انقلاب به مشکلات شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش شهریار، در این جلسه که به منظور پاسخگوئی به مطالبات شهروندان و با هدف ارائه خدمت به محلات محروم تشکیل شده بود، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ به موارد مطرح شده از سوی شهروندان رسیدگی کرد.

درخواست‌ها و مشکلاتی همچون ساماندهی میوه فروشان، اصلاح هندسی، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب و لکه گیری آسفالت در برخی معابر از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

زارعی در این دیدار خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و ارتقای رضایتمندی عمومی را با استفاده کامل از ظرفیت‌ها و امکانات از اولویت‌های اصلی این منطقه برشمرد و افزود: مساجد هر محله نقش بی‌بدیلی در ترویج فرهنگ، تمدن و تربیت شهروندان و اجرای امور شهری دارد و برگزاری دیدارهای مردمی در فضای صمیمانه و معنوی مساجد، فرصت مناسبی برای بررسی و رفع مشکلات شهروندان است.

در این میز خدمت، شهروندان سطح حوزه مسائل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح کرده و شهردار منطقه ۱۰ تمامی درخواست ها و مطالبات اهالی رابررسی کرده و  دستورات لازم را صادر کرد.