آیین کاشت نهال به نیت شهدا در بوستان فتح منطقه ۱۴ برگزار شد
آیین کاشت نهال به نیت شهدا در بوستان فتح منطقه ۱۴ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، آیین کاشت نهال به نیت شهدا در بوستان فتح این منطقه همزمان با آیین کاشت ۲۴ هزار نهال در بوستان های پایتخت برگزار شد. امیر یزدی ضمن تبریک ایام الله فجر و اعیاد پیش رو گفت: با هدف زنده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، آیین کاشت نهال به نیت شهدا در بوستان فتح این منطقه همزمان با آیین کاشت ۲۴ هزار نهال در بوستان های پایتخت برگزار شد.

امیر یزدی ضمن تبریک ایام الله فجر و اعیاد پیش رو گفت: با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان این توفیق نصیب‌مان شد که به نیت ۲۷۰۰ شهید گرانقدر این منطقه برخی بوستان های این بخش از پایتخت معطر و مزین به یاد و نام شهدای سرافراز شود.

یزدی اهتزاز تمثال شهدا بر سیما و کالبد شهر را زینت بخش و مایه خیر و برکت دانست و بر لزوم زنده نگهداشتن خاطرات شهدا زنده و عمل به وصایای ایشان به عنوان وظیفه و افتخاری بزرگ تاکید کرد.

وی ضمن با بیان اینکه خانواده شهدا افتخار ملت و شهدا ولی نعمت ما هستند و کاشت نهال به نام شهدا اقدامی ارزنده است، افزود: وظیفه و مسئولیت سنگینی بر دوش همه ما است و باید با هر اقدام و فعالیتی نسبت به شهدا و خانواده ایشان ادای دین کنیم.

گفتنی است در این مراسم به دست مبارکپدران و مادران شهید دارالمومنین تهران با همراهی شهردار و مدیران شهری صدها نهال در بوستان فتح منطقه به نام شهیدان کاشته شد.

انتهای پیام/