برپایی سه ایستگاه توزیع افطاری ساده در منطقه۲۲
برپایی سه ایستگاه توزیع افطاری ساده در منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: روزانه صدها بسته افطاری ساده با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و خیرین در میدان دریاچه و میدان المپیک در زمان افطار همراه با پخش اذان و در بعضی مکان‌ها با انداختن سفره افطار در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: روزانه صدها بسته افطاری ساده با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و خیرین در میدان دریاچه و میدان المپیک در زمان افطار همراه با پخش اذان و در بعضی مکان‌ها با انداختن سفره افطار در میان شهروندان روزه دار توزیع می‌شود.

وی افزود: از دیگر اقدامات اداره فرهنگی منطقه برپایی چایخانه حضرتی در بوستان جوانمردان است که پس از افطار اقدام به توزیع چای حضرتی و نذورات بین شهروندان روزه دار خواهد داشت.

خداوردی ادامه داد: ویژه برنامه ای نیز برای نوجوانان روزه اولی در سطح منطقه برپا خواهد شد. این مراسم به منظور تقدیر از دختران و پسران روزه اولی به اجرا در می آید همچنین قرار است به آنها هدیه عبودیت شامل (چادر نماز و سجاده) اهدا شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: در نظر داریم با همکاری شهروندان و خیران طرح مومنانه بسته های معیشتی برای خانواده های کم برخوردار نیز تهیه و توزیع شود که شهروندان و خیران برای مشارکت در این برنامه می توانند به اداره فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ واقع در بلوار گلها، خیابان یاس ۷ مجتمع فرهنگی و اجتماعی امام علی (ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/