برپایی جشن‌های انقلاب و ده‌ها برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در اماکن عمومی و مساجد منطقه ۱۹
برپایی جشن‌های انقلاب و ده‌ها برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در اماکن عمومی و مساجد منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن و سخنرانی همراه با تقدیر از خانواده های شهدا و پخش سرودهای انقلابی، پخش کلیپ و فیلم با موضوعات انقلابی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن و سخنرانی همراه با تقدیر از خانواده های شهدا و پخش سرودهای انقلابی، پخش کلیپ و فیلم با موضوعات انقلابی و ارزشی در سراهای محلات، مساجد و آستان مقدس امام زادگان برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: در ایام دهه فجر مسابقات فرهنگی مختلفی با محوریت موضوعات انقلابی در مساجد طرح آرمان تدارک دیده شده است که در قالب عکس، فیلم و… اجرا و از برگزیدگان این مسابقات تقدیر خواهد شد. همچنین محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی با اولویت مساجد طرح آرمان و سایر اماکن متبرکه در روز عید مبعث برپا می شود. برنامه مهمانی لاله ها، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در بهشت زهرا(س)، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا نیز در روز دوازدهم بهمن ماه مصادف با ورود تاریخی امام راحل انجام می شود.

معاون شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: به مناسبت این ایام بیش از ۵۰ ایستگاه صلواتی در معابر منطقه همراه با ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی۲۲ بهمن ماه، آذین بندی سراهای محلات، ساختمان های شهرداری، فضاهای عمومی، اکران تبلیغات محیطی، اردوی تهرانگردی بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و موزه عبرت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /