برنامه‌های ویژه دهه فجر جلوه‌های خوبی را در شهر اصفهان رقم زد
برنامه‌های ویژه دهه فجر جلوه‌های خوبی را در شهر اصفهان رقم زد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تبریک کسب مدال طلا و نقره جهانی محمدرضا صفدریان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری با تمام مشکلات در سطح و کیفیت خوبی بود. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تبریک کسب مدال طلا و نقره جهانی محمدرضا صفدریان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری با تمام مشکلات در سطح و کیفیت خوبی بود.

وی افزود: رویداد عاشقانه‌ای برای وطن با بیش از ۶۰ هزار مخاطب، همچنان برقرار است، برنامه خیمه انقلاب نیز در معابر اصلی شهر برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره تب و تاب با ۳۵ هزار نفر مخاطب، چالش «رد پا» در تخت فولاد و جشن‌های محلی که توزیع خوبی در بافت مسکونی محلات شد، جلوه‌های خوبی را در ایام دهه فجر رقم زد.

وی ادامه داد: تئاتر خوب انگشتر و چاه نیز با مضامین ارزشمند و محتوای مناسب به جشنواره فجر رفت که اتفاق خوبی برای هنر اصفهان محسوب می‌شود.

صالحی بیان کرد: در روزهای اخیر جلسات چند هزار نفری رأی اولی‌ها به همت معاونت فرهنگی برگزار شد که با استقبال و رضایت مردم همراه بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حمایت شود که تا پایان سال و نوروز خدمت‌رسانی خود را با کیفیت ادامه دهد.