ون‌کافه‌های غیرمجاز منطقه۲۲ جمع‌آوری می‌شوند
ون‌کافه‌های غیرمجاز منطقه۲۲ جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ نشست با حضور  علیرضا علی‌بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، مدیران حراست ، بازرسی و حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با محوریت رسیدگی به فعالیت غیرمجاز ون‌کافه‌ها برگزار شد. علی بخشی با بیان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ نشست با حضور  علیرضا علی‌بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، مدیران حراست ، بازرسی و حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با محوریت رسیدگی به فعالیت غیرمجاز ون‌کافه‌ها برگزار شد.

علی بخشی با بیان اینکه اعطای مجوز به این واحدهای صنفی سیار از سوی شهرداری تنها پس از ارزیابی مجوز اصناف و اتحادیه و وزارت بهداشت قابل بررسی خواهد بود، اظهار کرد: در صورت ارائه مواد غذایی، چگونگی عرضه این محصولات، سیستم فاضلاب، آب آشامیدنی، دسترسی به برق و سردخانه باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و متقاضی تنها پس از بررسی این موارد، وارد مراحل رسیدگی برای صدور مجوز از سوی شرکت ساماندهی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به فعالیت غیرقانونی ون‌کافه‌ها در پایتخت گفت: از شهرداری نواحی شش گانه منطقه۲۲ خواستیم که نسبت به شناسایی و جمع‌آوری این واحدهای غیرمجاز اقدام نمایند.

معاون شهردار منطقه۲۲ تصریح کرد: در بلوار جدی اردبیلی پدیده ون‌کافه‌ها به شکل غیر مجاز برپا شده است که مدیریت به شکل ویژه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام//