بررسی آخرین وضعیت شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) در منطقه ۱۰
بررسی آخرین وضعیت شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) در منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در جریان بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه شاخه جنوب شرقی بزرگراه یادگار امام(ره)، با تأکید بر عزم مدیریت شهری بر انجام اقدامات تحول آفرین در این منطقه گفت: عملیات عمرانی و اجرایی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در جریان بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه شاخه جنوب شرقی بزرگراه یادگار امام(ره)، با تأکید بر عزم مدیریت شهری بر انجام اقدامات تحول آفرین در این منطقه گفت: عملیات عمرانی و اجرایی شاخه جنوب شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) در خیابان شهید رنجبر به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر کار بزرگی است که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود و می‌تواند اثرات مثبتی بر زندگی شهروندان به همراه داشته باشد.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به تعریف چهار فاز عملیاتی برای اجرای این پروژه، افزود: ابتدای پروژه محور شهید رنجبر، شاخه جنوب شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) است که عملیات اجرایی این پروژه از میدان چناران آغاز می‌شود.

اخ‌الصنایع بر تعیین تکلیف ۸۴ ملک معارض پروژه شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) از مجموع ۱۵۹ ملک خبر داد و افزود: یکی از وظایف شهرداری احداث شریان‌های عبوری برای سهولت تردد شهروندان است که لازمه آن تملک املاک و اراضی در مسیر اجرای طرح است.

وی بیان کرد: در فاز نخست این پروژه باید ۲۲ ملک به طول ۵۴۷ متر، در فاز دوم ۲۵ ملک به طول ۱۹۶ متر، در فاز سوم ۱۷ ملک به طول ۴۶۸ متر و در فاز چهار ۱۵ ملک به طول ۶۶۲ متر تملک شود.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: مقرر شده، تعریض و جداره‌سازی این محور به عرض ۳۰ متر و به طول بیش از ۲ کیلومتر اجرایی شود که نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه و جنوب غرب تهران دارد و امیدواریم تا پایان سال بخش قابل توجهی از این محور عملیاتی شود.

گام‌های مؤثر مدیریت شهری منطقه در تملک املاک

در حاشیه این بازدید، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در بازدید امروز، پروژه شاخه جنوب شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) ، مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: اقداماتی خوبی در زمینه تملک املاک مجاور این طرح انجام شده است و امیدواریم برآورد این پروژه تا هفته آینده در اختیار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گیرد.

وی افزود: منطقه ۱۰ نیازمند تعریف پروژه‌های تحولی و توسعه‌ای است که با آغاز عملیات اجرایی پروژه شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) شاهد تحولی چشمگیر در منطقه خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به محض آنکه بستر فاز نخست این پروژه فراهم شود، در ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) شاخه شرقی را هم عملیاتی و اجرایی می‌شود.

حق‌بین بیان کرد: اقدامات خوب و مؤثری در زمینه نگهداشت شهر و پروژه‌ آسفالت منطقه صورت گرفته است و امیدواریم که این روند توسعه و بهبود شرایط ادامه دار باشد.

انتهای پیام/