– بازدید عضو شورای اسلامی و شهردار منطقه ۵ از بازارچه یلدایی شهرداری این منطقه
– بازدید عضو شورای اسلامی و شهردار منطقه ۵ از بازارچه یلدایی شهرداری این منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مراسم یلدایی شهرداری منطقه ۵ با حضور عضو شورا، شهردار و مدیران این منطقه برگزار شد. به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حیدرزاده رییس اداره رفاه این منطقه گفت: با همکاری کارگروه بانوان این منطقه، مراسم یلدایی برای همکاران شهرداری  منطقه با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مراسم یلدایی شهرداری منطقه ۵ با حضور عضو شورا، شهردار و مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حیدرزاده رییس اداره رفاه این منطقه گفت: با همکاری کارگروه بانوان این منطقه، مراسم یلدایی برای همکاران شهرداری  منطقه با حضورحبیب کاشانی عضو شورا، احسان شریفی شهردار و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

در ادامه سمانه فردی دبیر کارگروه بانوان ضمن تشکر از حضور مدیران شهری و پرسنل منطقه افزود: با توجه به شروع جشن باستانی یلدا کارگروه بانوان منطقه ۵ به همراه اداره رفاه، جهت ایجاد فضایی شاد و مفرح و نشان دادن توانایی و هنر پرسنل منطقه جشنواره شب یلدایی را فراهم دیدند که هدف اصلی این جشنواره کمترین هزینه اجرایی است.

فردی تشریح کرد: در هر غرفه از آثار هنری و غذا و شیرینی های مرتبط به این ایام استفاده شده است.

وی گفت: در این بازارچه غرفه های ویژه بانوان کم برخوردار مستقر بود که با استقبال بی نظیر همکاران روبرو شد.

در ادامه غزاله رادمان مدیر اداره ورزش بانوان منطقه گفت: با توجه به موضوعیت و درحاشیه مراسم از دو تن از مدال آوران معلول منطقه توسط شهردار و عضو شورای شهر تهران نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/