برگزاری دوره‌های آموزشی “ایمنی در محل کار و اطفاء حریق” در سازمان سیما، منظر و فضای سبز
برگزاری دوره‌های آموزشی “ایمنی در محل کار و اطفاء حریق” در سازمان سیما، منظر و فضای سبز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در راستای افزایش آگاهی و آشنایی بیشتر نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز با روشهای صحیح اطفاء حریق در پارکها و تفرجگاه‌ها، یک دوره آموزش تئوری و عملی در این زمینه برگزار شد. به گزارش شهریار، با هدف آموزش و توانمندی‌سازی نیروهای حوزه فضای سبز و آشنایی بیشتر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در راستای افزایش آگاهی و آشنایی بیشتر نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز با روشهای صحیح اطفاء حریق در پارکها و تفرجگاه‌ها، یک دوره آموزش تئوری و عملی در این زمینه برگزار شد.

به گزارش شهریار، با هدف آموزش و توانمندی‌سازی نیروهای حوزه فضای سبز و آشنایی بیشتر آنان با موارد ایمنی و اطفاء حریق در پارکها و نیز راهکارهای جلوگیری از توسعه آتش و کنترل آن، با همکاری و هماهنگی سازمانهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و نیز سیما، منظر و فضای سبز یک دوره کلاس آموزشی ایمنی در محل کار و اطفاء حریق در این سازمان برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این دوره آموزشی که سبزبانان، کارگران، کارشناسان، ناظران مقیم و عالی حوزه فضای سبز حضور داشتند علی شهسواری کارشناس آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی توضیحاتی در خصوص انواع خاموش کننده‌های استاندارد و کارایی آنها و نیز طرز استفاده صحیح از کپسول‌های آتش‌نشانی و مهار و اطفاء حریق به طور تئوری و عملی بیان کرد.

در بخشی از این دوره آموزشی تعدادی از نیروهای حاضر در این دوره به صورت عملی، نحوه کار با کپسول آتش‌نشانی و اطفاء حریق را اجرا کردند.