بارگذاری ۶۷ پروژه عمران شهری منطقه ۱۷ در سایت من شهردارم ۲
بارگذاری ۶۷ پروژه عمران شهری منطقه ۱۷ در سایت من شهردارم ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مهدی نعمتی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه در خصوص پیاده سازی بودجه ریزی مشارکتی و اخذ نظر شهروندان در خصوص پروژه های شهری و اجرایی نمودن ابر پروژه من شهردارم گفت: ساماندهی مشارکت مردم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مهدی نعمتی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه در خصوص پیاده سازی بودجه ریزی مشارکتی و اخذ نظر شهروندان در خصوص پروژه های شهری و اجرایی نمودن ابر پروژه من شهردارم گفت: ساماندهی مشارکت مردم در اداره شهر مبنی بر مشارکت شهروندان به عنوان پیشرفت پایدار شهر می تواند گامی موثر در راستای تحقق این طرح باشد.

وی افزود: در راستای اجرای این کلان پروژه جلساتی با حضور اعضاء ستاد اجرایی طرح من شهردارم ۲ برگزار و نشست آموزشی با حضور شهرداران نواحی ، مدیران محلات و سفیران منطقه تشکیل شده است.

نعمتی تصریح کرد: پس از تشریح موضوعات لازم و ارائه نکات آموزشی به شرکت کنندگان دراین جلسات، از ابتدای هفته جاری با شروع اجرای طرح و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و نواحی سه گانه، اقدام به اخذ نظرات شهروندان شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی گفت: تعداد ۶۷ عنوان پروژه عمران شهری قابل اجرا در سطح منطقه ۱۷ در سایت من شهردارم جهت مشارکت شهروندان بارگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشبرد طرح ، جلسات مستمر به صورت مجزا در نواحی سه گانه همراه با سفیران برگزار می شود تا از تمامی ظرفیت های اجرایی منطقه جهت بهبود روند اجرای طرح استفاده شود.

انتهای پیام/