نواخته شدن زنگ تحرک در مدارس منطقه ۲۰
نواخته شدن زنگ تحرک در مدارس منطقه ۲۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با ۵ مهر ماه روز جهانی جهانگردی و گردشگری، زنگ تحرک با هدف ارتقاء سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان، با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با ۵ مهر ماه روز جهانی جهانگردی و گردشگری، زنگ تحرک با هدف ارتقاء سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان، با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، یعقوب ایمانی رئیس آموزش وپرورش ناحیه ۲ ری و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران در مدارس پسرانه امام علی(ع) و دخترانه فضیلت نواخته شد.

رضا شنگی با بیان اینکه ورزش و تحرک نقش موثری در ارتقاء اعتماد به نفس و روحیه مشارکت صحیح دانش آموزان در ارتباطات سالم اجتماعی دارد، گفت: توسعه ورزش یک ضرورت و عامل مهم در ارتقاء نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور دارد.

شنگی با بیان اینکه همزمان با این برنامه، زنگ تحرک با حضور شهرداران نواحی در مدارس منتخب برگزار شد، افزود : به منظور ترویج فرهنگ ورزش  و تشویق دانش آموزان به انجام حرکات ورزشی، همزمان با آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ تحرک، فعالیت ایستگاه های ورزشی مدارس فعال شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه های تندرستی مدارس زیر نظر مربیان مجرب ورزش صبحگاهی قبل از حضور دانش آموزان به کلاس های درس فعالیت می کنند، افزود: با هدف ترویج مشارکت دانش آموزان در ورزش های عمومی، برنامه های تفریحی و فرهنگی و مسابقات ورزشی در مدارس پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۲۰ ادامه داد: به منظور تشویق شهروندان به فعالیت بدنی و ورزشی و افزایش نشاط و شادابی خانواده ها، ایستگاه های ورزش شهروندی ویژه بانوان و آقایان در بوستان های منطقه فعال بوده و پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است.

این گزارش حاکی است، همزمان با روز ۵ مهر ماه با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ امیرقاسمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران، اسماعیل اسماعیل زاده رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران و مدیران ارشد منطقه در راستای شناسایی مسیرهای جدید کوهپیمایی، پیمایش میدانی در کوهستان راگا در محدوده کوه بی بی شهربانو انجام شد.

شنگی در این برنامه با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری «کوهنوردی امتیازات برجسته و ممتازی دارد که مهمترین آن همان عزم و اراده بین انسان و انگیزه درونی خود او است» گفت: کوهنوردی ورزش ارزشمند و مفید و از تفریحات سالم است که تمامی گروه های سنی می توانند از تاثیرات خوب آن در سلامت جسمی و روحی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شهرری ظرفیت های تفریحی و گردشگری زیادی دارد اظهار داشت: کوهستان راگا یکی از این ظرفیت هائیست که نیازمند تبلیغات گسترده تر و تدارک خدمات بیشتر برای بهره مندی شهروندان علاقمند است.

انتهای پیام/