اهتمام مدیریت شهری منطقه ۵ بر روان بودن ترافیک معابر در روزهای آغازین بازگشایی مدارس
اهتمام مدیریت شهری منطقه ۵ بر روان بودن ترافیک معابر در روزهای آغازین بازگشایی مدارس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار این منطقه گفت: ۴ پایانه اصلی اتوبوسرانی در منطقه ۵ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، میدان صادقیه، میدان آزادی و تیراژه وجود دارد. برای سال تحصیلی جدید ۱۵ خط اکسپرس از آزادی به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار این منطقه گفت: ۴ پایانه اصلی اتوبوسرانی در منطقه ۵ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، میدان صادقیه، میدان آزادی و تیراژه وجود دارد. برای سال تحصیلی جدید ۱۵ خط اکسپرس از آزادی به دانشگاه علوم تحقیقات و برعکس ایجاد شد و فواصل ایستگاه ها را برای تسهیل تردد دانشجویان کم کردیم.

وی افزود : در این منطقه پایانه های تاکسیرانی جنت آباد و سازمان آب هم واقع شده است و در این روزهای پر ترافیک اقدام به شیفت بندی ناظرین و تاکسی جایگزین شده است تا شهروندان با کمبود تاکسی مواجه نشوند.

شریفی با اشاره به اهتمام مدیریت شهری منطقه به تسهیل در امر تردد گفت: تا کنون حدود ۴۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر منتهی به مدارس ، ۱۴۸ نصب تابلوی افقی و عمودی صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: در سال گذشته تا کنون، ۲۰۰ نقطه حادثه خیز اصلاح هندسی شده است و در امر کاهش مخاطرات ترافیکی، عملکرد برتری داشتیم.

شهردار منطقه ۵ در خاتمه گفت: آرام سازی معابر نزدیک به مدارس پرجمعیت مورد تاکید مدیریت شهری است و در این خصوص با پلیس راهور و آموزش پرورش جلساتی برگزار شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/