اهتزاز ابرپرچم ایران در ۱۰ نقطه به مناسبت دهه مبارک فجر
اهتزاز ابرپرچم ایران در ۱۰ نقطه به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: به منظور پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، همزمان با فضاسازی محیطی  و بهسازی جلوه‌های بصری  ۱۰ عدد پرچم پایه بلند ایران در نقاط شاخص و بزرگراه ها منطقه به اهتزاز در آمد. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: به منظور پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، همزمان با فضاسازی محیطی  و بهسازی جلوه‌های بصری  ۱۰ عدد پرچم پایه بلند ایران در نقاط شاخص و بزرگراه ها منطقه به اهتزاز در آمد.

وی افزود: این ابرپرچم ها در بام تهران(بوستان پرواز)، برج میلاد، ایران زمین، بوعلی، بزرگراه های شهید همت، هاشمی رفسنجانی و حکیم به اهتزاز در آمده است.

طاهری آذین بندی معابر اصلی و میادین با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اقدامات اجرایی دراین ایام برشمرد و گفت: میادین و معابر پرتردد سطح منطقه از جمله میادین شهید طهرانی مقدم، صنعت و، کتاب و مساجد و ساختمانهای شهرداری منطقه ۲ با ۳۵هزار مترطول  ریسه پرچمی آذین بندی شده اند.

به گفته معاون خدمات شهری و  محیط زیست شهرداری منطقه ۲، اهتزار ۳ نما پرچم و ۱۷۰۰تخته پرچم جمهوری اسلامی در پل های سواره رو از دیگر فعالیت های اجرایی درفضاسازی محیط شهری است.

وی همچنین از نقش بستن پیام های انقلاب در بزرگراه های هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: مضامین مربوط به انقلاب ۵۷ با هدف  اشاعه ارزش های انقلاب و بازآفرینی خاطرات آن دوران برای شهروندان به ویژه نسل انقلاب، اکران شد.

انتهای پیام/