انیمیشن ایمنی و آتش نشانی با موضوع «ترک به موقع محل حادثه» منتشر شد
انیمیشن ایمنی و آتش نشانی با موضوع «ترک به موقع محل حادثه» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، زمان بروز حادثه، مهمترین و سریع ترین اقدام ممکن برای رهایی از خطرات، ترک محل حادثه است که می توان خود را از آسیب دور نگه داشت. به گزارش شهریار، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز با اعلام انتشار سیزدهمین انیمیشن آموزشی آتش نشانی گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

زمان بروز حادثه، مهمترین و سریع ترین اقدام ممکن برای رهایی از خطرات، ترک محل حادثه است که می توان خود را از آسیب دور نگه داشت.

به گزارش شهریار، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز با اعلام انتشار سیزدهمین انیمیشن آموزشی آتش نشانی گفت: برخی شهروندان به هنگام وقوع حوادث مثلا رخداد آتش سوزی در محیط منزل، ممکن است دچار اضطراب شده و به داخل یکی از اتاق های منزل پناه ببرند که همین امر می تواند احتمالا موجب خفگی و یا گرفتاری میان دود و آتش شود.

وی افزود: بهتر است به افراد خانواده یاد آور شویم که در چنین شرایطی حتما با حفظ خونسردی از محیط حوادث به سمت بیرون خارج و حداقل خود را از حوادث برهانند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز یاد آور شد؛ پناه بردن اشتباهی به اتاق های دیگر منازل ممکن است با سرایت آتش همراه شده و نوعی محبوسی را برای افراد خانواده به همراه داشته باشد و در نهایت موجب افزایش صدمات مالی و متاسفانه تلفات جانی هم همراه شود.

صالح نیا در خاتمه به نقش آموزش ایمنی در آگاه سازی شهروندان تاکید و یاد آور شد: برنامه های آموزشی ایمنی آتش نشانی گام هدفمند جدید سازمان آتش نشانی تبریز در راستای ارتقای دانش و فرهنگ ایمنی است و امید است تداوم تولید و انتشار چنین برنامه های آموزشی، موجب امنیت و آرامش خانواده ها شود.