پیشرفت ۸۰ درصدی احداث زمین ورزشی در محله گلستان
پیشرفت ۸۰ درصدی احداث زمین ورزشی در محله گلستان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: اقدامات گوناگونی در قالب طرح من شهردارم یک در این محدوده از شهر تهران در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد که بخشی از این طرح های مردمی مورد اجرا قرار گرفته و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: اقدامات گوناگونی در قالب طرح من شهردارم یک در این محدوده از شهر تهران در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد که بخشی از این طرح های مردمی مورد اجرا قرار گرفته و بخش دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: احداث زمین ورزشی و فضای سبز در محله گلستان جنب مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام (ع) یکی از پروژه های درخواستی شهروندان بوده است که در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اقداماتی برای تسریع در اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

فصیح ادامه داد: پاتوق محله ای نیز در محله گلستان در همجواری میدان شهید فولادوند نیز در دستور کار قرار دارد که اقدامات مناسب عمرانی برای اتمام این پروژه محله محوری به اجرا در آمده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح استقبال از نوروز و بهار قرآن نیز در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/