انهار خیابان ولیعصر(عج) در منطقه ۳ بهسازی می‌شود
انهار خیابان ولیعصر(عج) در منطقه ۳ بهسازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی این منطقه در این زمینه اظهار داشت: خیابان ولیعصر(عج) به طول ۱۸ کیلومتر از میدان راه آهن تا میدان تجریش ادامه دارد که قسمتی از این معبر در محدوده شهری شهرداری منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی این منطقه در این زمینه اظهار داشت: خیابان ولیعصر(عج) به طول ۱۸ کیلومتر از میدان راه آهن تا میدان تجریش ادامه دارد که قسمتی از این معبر در محدوده شهری شهرداری منطقه ۳ قرار دارد.  

فرهادیان ابراز داشت: براساس مطالعات و برنامه ریزی صورت گرفته حول این محور اقدامات عمرانی که برای این خیابان تعریف شده می توان به ساماندهی شبکه جمع آوری آبهای سطحی، بهسازی و لکه گیری آسفالت معبر، مناسب سازی پیاده رو  و  ساماندهی توقفگاه های اتوبوس های تندرو اشاره کرد.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: انهار خیابان ولیعصر(عج) را می توان به واسطه قرار گرفتن درختان چنار در بستر آنها بعنوان یک نهر ویژه تعریف کرد که علاوه بر عملکرد جمع آوری آبهای سطحی بعنوان یک باغچه طولی نیز کاربرد دارد.  

فرهادیان خاطرنشان کرد: در همین راستا جهت بهسازی و زیبایی بصری این باغچه پروژه ای تحت عنوان جوی باغچه در حال انجام است. این طرح به لحاظ نگهداشت فضای سبز و ایجاد زیبایی بصری شهر در دستورکار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا یک کیلومتر از این نهر با در نظر گرفتن اعتبار تخصیص داده شده بصورت پایلوت در برنامه اجرایی قرار دارد و بهسازی جداره و کف انهار و رعایت حریم تنفس درختان نیز از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/