اجرای رویداد آموزشی روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث رانندگی
اجرای رویداد آموزشی روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث رانندگی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رضا جوان معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه گفت: با توجه به روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث ترافیکی، رویدادی ویژه با حضور پلیس راهور و دانش آموزان پایه چهارم مدرسه پسرانه نظام مافی و نیز یکی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رضا جوان معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه گفت: با توجه به روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث ترافیکی، رویدادی ویژه با حضور پلیس راهور و دانش آموزان پایه چهارم مدرسه پسرانه نظام مافی و نیز یکی از آسیب دیدگان سانحه ترافیکی به عنوان مهمان ویژه در مجموعه پارک آموزش ترافیک منطقه ۵ برگزار شد.

این برنامه که با نمایش عروسکی و آموزش پلیس راهور همراه بود، نکاتی در خصوص ایمنی عبور عابر پیاده و حوادث رانندگی و … به آنها آموزش داده شد.

مهمان ویژه این برنامه نیز، درباره حوادث پیش آمده در اثر رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و تبعات آن توضیحاتی دادند.

گفتنی است کودکان به صورت نمادین در میدان یادمان قربانیان سوانح ترافیکی حضور پیدا کرده و با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت یاد عزیزان را گرامی داشتند.

 انتهای پیام/