افزایش نظارت بر عملکرد پلیس ساختمان‌ در شهرداری ارومیه
افزایش نظارت بر عملکرد پلیس ساختمان‌ در شهرداری ارومیه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، گلشن نوروزی امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در جلسه کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین و غزه اظهار کرد: کشتار مسلمانان و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر چشم نهادهای حقوق […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلشن نوروزی امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در جلسه کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین و غزه اظهار کرد: کشتار مسلمانان و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر چشم نهادهای حقوق بشری غیرقابل قبول است.

وی افزود: به عنوان امت اسلامی نسبت به ظلم و ستم بر مسلمانان تحت ظلم و ستم در هیچ سرزمینی ساکت نخواهیم نشست.

رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر خاطرنشان کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز به یک معضل بزرگ برای شهرداری‌های کل کشور مبدل شده است و شهر ارومیه نیز از این امر مستثنی نیست.

نوروزی ادامه داد: ساخت‌وساز غیرمجاز به یک دغدغه در مدیریت شهری تبدیل شده است و بخشی از تلاش کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه نظارت در راستای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز خواهد بود.

وی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، نظارت بر عملکرد نیروهای پیشگیری و پلیس ساختمان‌های مناطق افزایش و جدی گرفته می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: سامانه شکایت مردمی باید آمادگی و هماهنگی لازم را به صورت شبانه‌روزی حفظ کند و بدون تردید با پیش‌بینی‌های ذکر شده، اعتماد به حوزه ساخت‌وساز بازخواهد گشت.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه، از راه‌اندازی کمیته رسیدگی به مشکلات بانوان شاغل در شهرداری خبر داد و گفت: در راستای حفظ جایگاه شغلی، سلامت زنان، حمایت و رسیدگی به مشکلات آن‌ها و حمایت از امنیت شغلی این قشر از جامعه، کمیته‌ای متشکل از بانوان فعال و مسئولیت‌پذیر برای رسیدگی به مشکلات بانوان شهرداری ارومیه ایجاد خواهد شد.