آزمون وکالت قوه قضائیه در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می شود
آزمون وکالت قوه قضائیه در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می شود
رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس از برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه با حضور بیش از 8 هزار داوطلب همزمان با سراسر کشور در شیراز و فسا خبر داد.

به گزارش آرمانشهر فارس، مهرداد ریاحی گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس به‌همت سازمان سنجش در شیراز و فسا روز جمعه ۱۸ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ به صورت همزمان توسط مرکز سنجش برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس ادامه داد: این آزمون در شهر شیراز با حضور۸ هزار و ۸۸ داوطلب برگزار خواهد شد که از این تعداد ۳ هزار و ۸۷۵ نفر بانو و ۴ هزار و ۲۱۳ نفر آقا بوده‌اند.
وی افزود: این آزمون در شهرستان فسا نیزبا ۶۱۹ نفر برگزار خواهد شد.
ریاحی اظهار داشت: آزمون مذکور در شیراز در ۱۱ حوزه امتحانی شامل پردیس بین الملل، دانشکده مهندسی شماره یک،دو و سه، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی نتایج آزمون را ۴۵ روز بعد(۶۰ روز کاری) از طریق سایت سنجش اعلام خواهدکرد و گفت: مرجع اصلی اعلام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش است و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحلاستعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه می باشد.
رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس با اشاره به اینکه این آزمون سومین آزمونی است که بعد از تصویب قانون تسهیل برگزار می شود افزود: در آزمون مذکور داوطلبان مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده درآزمون قبول یا مردود می شوند.

  • نویسنده : مریم شمالیان