افزایش ساعات خدمات دهی اتوبوس‌های B.R.T در پایانه میدان بسیج
افزایش ساعات خدمات دهی اتوبوس‌های B.R.T در پایانه میدان بسیج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش ساعات خدمات دهی اتوبوس‌های مسیر تندرو از پایانه میدان بسیج در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش ساعات خدمات دهی اتوبوس‌های مسیر تندرو از پایانه میدان بسیج در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام خبر فوق گفت: پیرو دستور شهردار تبریز، به منظور رفاه و سهولت در رفت و آمد دانش آموزان، دانشجویان و آحاد همشهریان عزیز و مراجعه کنندگان به نمایشگاه بین المللی، خدمات دهی ناوگان اتوبوسهای مسیر تندرو در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، مطبوعات و خبرگزاریها و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی، از مبداء میدان بسیج به طرف میدان راه آهن تا ساعت ۲۱.۳۰ افزایش یافت.

وی افزود: بدین ترتیب مراجعه کنندگان به نمایشگاه بین المللی کتاب، مطبوعات و خبرگزاریها می توانند در روزهای باقی‌مانده برگزاری این نمایشگاه (۱۸ لغایت ۲۱ آبانماه) با توجه به ساعت پایانی نمایشگاه، تا ساعت ۲۱.۳۰ از خدمات اتوبوس‌های مسیر تندرو در میدان بسیج بطرف پایانه راه آهن استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه تصریح کرد: پس از اتمام تاریخ  برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، ساعت خدمات دهی ناوگان تندرو به روال قبل باز خواهد گشت.