خوی درندگی صهیونیسم برای همه آشکار است
خوی درندگی صهیونیسم برای همه آشکار است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در نطق میان دستور صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با محکوم کردن جنایات غزه اظهار کرد: خوی درندگی صهیونیسم بر همه آشکار است و باید مراقب باشیم این خوی سلطه‌جویی در ما نباشد. وی افزود: خداوند می‌فرماید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در نطق میان دستور صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با محکوم کردن جنایات غزه اظهار کرد: خوی درندگی صهیونیسم بر همه آشکار است و باید مراقب باشیم این خوی سلطه‌جویی در ما نباشد.

وی افزود: خداوند می‌فرماید «با مردم با زبان خوش سخن بگویید»؛ اگر اینگونه شود همراهی مردم را همه جا خواهیم داشت، زیرا اعتباری که داریم از مردم است، بنابراین در رأس همه کارها تکریم ارباب‌رجوع است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گاهی برخوردهای ناشایستی را از برخی عوامل شهرداری می‌بینیم که موجب نارضایتی مردم می‌شود، گاهی می‌بینیم در برخی مناطق حرکتی نابخردانه انجام می‌شود، به‌عنوان مثال به‌تازگی در منطقه ۱۵ یک‌شبه، تمام پل‌های مغازه‌ها را جمع کردند که این اقدام ناشایست بود؛ اگر قرار به انجام این کار است، باید مغازه به مغازه صورت گیرد تا یک‌مرتبه کسبه را نسبت به شهرداری و شورا و نظام بدبین نکنیم.

وی ادامه داد: وضعیت تمیزی محلات مطلوب نیست، از این‌رو از رئیس کمیسیون خدمات شهری انتظار داریم که به‌صورت ویژه ورود پیدا کنند؛ قبل و بعد از اذان صبح در محلات حضور پیدا کنند تا وضعیت زباله‌ها را مشاهده کنند. شهروندی که از منزل خارج می‌شود، با چهره نامطلوبی از معابر روبه‌رو است، در حالی که اصفهان تا پیش از این، برند زیبایی و تمیزی در کشور بود.

فلاح افزود: برخی پیمانکاران وابسته به شهرداری هستند یا شهرداری سهمی در آن شرکت دارد، به همین دلیل است که شهرداری در نظارت با آن‌ها مماشات می‌کند؛ من به موضوع ورود و مشاهده کردم تعداد کارگرانی که باید در آن منطقه خدمت کنند، به اندازه قراردادی که دارند نیست تا به این ترتیب سود بیشتری عاید شرکت شود و این ظلمی به کارگر، مردم و شهر است.