استقبال شرکت‌های فناور بین‌المللی از نمایشگاه «فن‌ نما»
استقبال شرکت‌های فناور بین‌المللی از نمایشگاه «فن‌ نما»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما با اشاره به ناگفته‌های نمایشگاه فن نما اظهار کرد: همدلی و اتحاد یکی از مهمترین ویژگی‌های بود که در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه تأثیر بسزایی داشت. وی افزود: هدف نخست ما از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما با اشاره به ناگفته‌های نمایشگاه فن نما اظهار کرد: همدلی و اتحاد یکی از مهمترین ویژگی‌های بود که در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه تأثیر بسزایی داشت.

وی افزود: هدف نخست ما از برگزاری این نمایشگاه به صورت استانی بود، اما در سطح ملی شرکت‌های بسیار خوبی حضور پیدا کردند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر در نمایشگاه فن‌نما سه هیئت بین المللی از کشورهای روسیه، ارمنستان و عراق حضور دارند که از فناوران برتر محسوب می‌شوند و حضور آن‌ها در این نمایشگاه برای ما یک فرصت خوب تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: دعوت رئیس بنیاد علمی اکو برای حوزه فناوری از دیگر ناگفته‌های برگزاری این نمایشگاه بود تا بتوانیم از ظرفیت‌های بین‌المللی بیشتر استفاده کنیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در اصفهان ظرفیت‌های خوبی در حوزه علم و فناوری وجود دارد، خاطر نشان کرد: در صورتی که این ظرفیت‌ها کنار یکدیگر قرار گیرد و هم‌افزایی ایجاد شود، به‌طور قطع می‌تواند تأثیر بسزایی در این موفقیت داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر بین اعضا یک شبکه ارتباطی تشکیل شده است که امیدواریم ادامه پیدا کند، چراکه خواسته ما نیز ادامه این ارتباطات شبکه‌ای است و تلاش می‌کنیم، سوژه‌های شناسایی شده را به مرحله قرارداد برسانیم تا این فرایند به‌طور مستمر ادامه پیدا کند.