از ساخت سرویس بهداشتی تا تجهیز وسایل ورزشی و بازی بوستان‌های منطقه ۱۷
از ساخت سرویس بهداشتی تا تجهیز وسایل ورزشی و بازی بوستان‌های منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر، گفت: یکی از اقدامات انجام گرفته طی روزهای اخیر، نصب و مرمت تابلوهای ترافیکی بوده که این کار، با هدف افزایش ایمنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر، گفت: یکی از اقدامات انجام گرفته طی روزهای اخیر، نصب و مرمت تابلوهای ترافیکی بوده که این کار، با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان و خودروها انجام می شود.

وی به دیگر اقدامات انجام شده اشاره و تصریح کرد: به منظور حفظ پاکیزگی و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند، گندزدایی و شست و شوی مخازن مکانیزه معابر اصلی و فرعی به صورت روزانه و طبق زمانبندی مشخص شده انجام می شود. همچنین مخازن و زیرمخزنی های این ناحیه با رنگ آمیزی و در برخی موارد تعمیر، نونوار شده اند.

سرپرست ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به تحقق طرح تحول ۲۰ گانه، تصریح کرد: در همین راستا برج های نوری در بوستان های سارنگ، گل آگین و نیکو نصب شد. همچنین وسایل ورزشی و بازی در بوستان های سارنگ، مهرشید و تلاش تجهیز شدند، علاوه بر آن در بوستان تلاش یک سرویس بهداشتی ساخته شده است.

الهوردیان اظهار کرد: جهت گشترش همکاری های مشترک در رفع معضلات و مشکلات بین منطقه ای، بازدید مشترکی همراه مدیران شهری منطقه با مدیران شهری منطقه ۱۰ داشتیم.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷، با اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان در سطح این ناحیه، گفت: سعی کردیم این جشن بزرگ مسلمان ها را با شکوه هرچه تمام برگزار کنیم و بیش از ۱۰ غرفه فرهنگی هنری، پذیرایی، چایخانه و سن اجرای برنامه های زنده با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج برپا شد که مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت. در این جشن ها برنامه های متنوع برای کودکان و نوجوان ها، گروه سرود و مسابقه اجرا شد.

وی با بیان دیگر خدمات انجام گرفته در سطح ناحیه، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که به صورت مستمر در سطح ناحیه انجام می شود، لایروبی و رسوب زدایی انهار است که طی هفته گذشته، بیش از ۶۰۰ متر از انهار سطح ناحیه لایروبی و رسوب زدایی شدند. همچنین نصب و مرمت دریچه ها و پیاده روسازی در معابری که نیاز بود انجام شد.

الهوردیان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار، عملیات کند و کوب، کود دهی و کاشت بیش از ۲۰۰ جعبه گل و گیاه در بوستان تلاش و فریناز در حال اجرا است. همچنین جهت افزایش زیبایی بصری و حفظ محیط زیست، عملیات هرس درختچه های رز و سایر درختچه ها در دستور کار قرار دارد و انجام می شود.

انتهای پیام/