ارتقای عملکرد و سهولت خدمت‌رسانی به شهروندان
ارتقای عملکرد و سهولت خدمت‌رسانی به شهروندان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در دیدار با معاون و کارشناسان حوزه برنامه و منابع انسانی ضمن اشاره به ضرورت حفظ کرامت شهروندان و رفع مشکلات شهری، بر ایجاد بستری مناسب برای خدمت به شهروندان و تسریع و رفع مشکلات شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در دیدار با معاون و کارشناسان حوزه برنامه و منابع انسانی ضمن اشاره به ضرورت حفظ کرامت شهروندان و رفع مشکلات شهری، بر ایجاد بستری مناسب برای خدمت به شهروندان و تسریع و رفع مشکلات شهری با دلسوزی و تخصص همچنین بهره مندی از ایده های خلاقانه و راهکارهای نوین در منطقه تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۴ هوشمندسازی را راهکاری برای حل معضلات شهری برشمرد و گفت: لازم است این مهم در مدیریت شهری برای ارائه خدمات کیفی، ارائه ایده های خاص و ارتقای عملکرد در حوزه های مختلف مد نظر قرار گیرد.

یزدی با بیان اینکه شتاب فعالیت های اجرایی در مناطق نیاز به هم افزایی دارد و از نظر ما هیچ مانعی برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان وجود ندارد، دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مردمی در ارتباط با سامانه های نظارتی همچنین مهیا نمودن تجهیزات و تدارکات با بهره مندی از نیروهای کارامد را برای سهولت در خدمت به شهروندان صادر کرد.

انتهای پیام/