نخستین فصل‌نامه فرهنگی مازندران رونمایی شد
نخستین فصل‌نامه فرهنگی مازندران رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین فصل‌نامه فرهنگی مازندران صبح امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ با محوریت و محتوای پژوهشی و جستارنویسی حوزه فرهنگ با عنوان «چارسوق فرهنگ» با حضور استاد جهانگیر نصری اشرفی سرپرست دانشنامه تبرستان و مازندران و جمعی از هنرمندان فرهنگ و هنر مازندران در سالن اجتماعات غدیر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین فصل‌نامه فرهنگی مازندران صبح امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ با محوریت و محتوای پژوهشی و جستارنویسی حوزه فرهنگ با عنوان «چارسوق فرهنگ» با حضور استاد جهانگیر نصری اشرفی سرپرست دانشنامه تبرستان و مازندران و جمعی از هنرمندان فرهنگ و هنر مازندران در سالن اجتماعات غدیر محمودآباد رونمایی شد.

نیما محمدپور رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد در این مراسم با بیان اینکه قدمت تاریخی مازندران با نام هنرمندان و اساتید فرهنگ و هنر این مرز و بوم گره خورده است، اظهار کرد: توسعه فرهنگ و هنر مازندران در ابعاد انسانی آن همواره در حفظ قدمت و تاریخ این منطقه انکارناپذیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود تکنولوژی‌های روز، آسیب‌های جدی به فرهنگ مازندران وارد شده است، عنوان کرد: با ورود دستگاه‌های اجرایی و سازمان فرهنگی شهرداری‌های سراسر استان با برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی ماندگاری آئین‌ها و سنت‌های این استان پیگیری می‌شود.

سید مهدی حسینی سردبیر فصل‌نامه چارسوق فرهنگ مازندران نیز با بیان اینکه در انتشار فصل‌نامه نگاه جامع به فرهنگ مازندران مدنظر است، افزود: محتوای پژوهشی و با قالب جستارنویسی مطالب مورد توجه این نشریه قرار گرفت که با حضور تیم حرفه‌ای ۲۱۶ صفحه به چاپ رسیده است.

وی گفت: شب‌های چارسوق در آینده مدنظر است تا در خصوص ظرفیت‌های استان به چاپ برسد، همچنین نسخه الکترونیک این نشریه به زودی دستور کار است.

ایمان خسروی مدیر مسئول و صاحب امتیاز این فصل‌نامه نیز با اشاره به اینکه گفت‌وگوی نقد در چارچوب مقالات این فصلنامه را دستور کار داریم و این نشریه نیز از مطالب اینچنینی استقبال می‌کند، بیان کرد: همان‌قدری که نقد می‌شود قدردانی هم انجام می‌شود؛ در واقع یک فصل فرهنگی را در نظر داریم تا شکوفایی در فرهنگ مازندران ایجاد شود.