ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی با احداث پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر
ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی با احداث پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با همراهی عوامل اجرایی از پروژه در حال ساخت پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر بازدید کرد. به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در این بازدید روند پیشرفت پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر را از نزدیک بررسی کرد و توجه به تقویت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با همراهی عوامل اجرایی از پروژه در حال ساخت پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر بازدید کرد.

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در این بازدید روند پیشرفت پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر را از نزدیک بررسی کرد و توجه به تقویت زیرساخت های فرهنگی در کنار اجرای پروژه های ترافیکی و رفاهی  را برای رقم خوردن یک شهر زنده و پویا ضروری دانست.

وی گفت: پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر در ۲۴ هزار متر مربع مساحت و شش طبقه که هر طبقه در فضای یک هزار ۳۰۰ متر مربع است برای استفاده اصحاب رسانه احداث می شود.

احمدزاده اظهار امیدواری کرد: راه اندازی پروژه مذکور که به همراه یک پارک بزرگ اجرا می شود یک مجموعه فرهنگی کم نظیر خواهد بود و از این مرکز به صورت نمایشگاه دائمی مطبوعات نیز استفاده خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز زمان افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی را ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده اعلام کرد.