اربعین، ایام وحدت و دلدادگی عموم شیعیان
اربعین، ایام وحدت و دلدادگی عموم شیعیان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، فعالیت موکب‌های اربعین را نشان‌دهنده وحدت و همگرایی کم‌نظیر خواند و گفت: شهرداری تبریز با خدمات یکپارچه خود در دو هفته اخیر، تکالیف ابلاغی را به بهترین شکل پاسخ داده است. به گزارش شهریار، یاسین بجانی در موکب جنت‌الحسین شهرداری تبریز در کربلا با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، فعالیت موکب‌های اربعین را نشان‌دهنده وحدت و همگرایی کم‌نظیر خواند و گفت: شهرداری تبریز با خدمات یکپارچه خود در دو هفته اخیر، تکالیف ابلاغی را به بهترین شکل پاسخ داده است.

به گزارش شهریار، یاسین بجانی در موکب جنت‌الحسین شهرداری تبریز در کربلا با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: ایام اربعین، ایام وحدت و دلدادگی عموم شیعیان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام است  و به همین دلیل، از معدود اجتماعات عظیم جهانی است که مردم از سلایق و ملیت‌های مختلف، زیر یک بیرق، هر کدام یک گوشه از کار را گرفته‌اند.

وی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در خدمات ایام اربعین، یادآور شد: شهرداری‌های ایران با توجه به تنوع خدمات و تخصص‌ها، نقش کارساز در ساز و کار این اجتماع پرشور دارند و در این میان موکب‌ جنت‌الحسین شهرداری تبریز، خدمت‌رسانی در یکی از مسیرهای مهم منتهی به حرم را عهده‌دار شده است.

بجانی با بیان اینکه اظهار کرد: علاوه بر عملیات سه‌شیفته تنظیف که با جدیت و اشتیاق خاصی از سوی پاکبانان عزیز در طول شبانه‌روز اجرا می‌شود، سایر خدمات نظیر توزیع وعده‌های غذا، خدمات دارو و درمان و بخش‌های جنبی نیز با همراهی و حمایت گروه‌های مختلف مردمی و مذهبی در موکب جریان دارد.