ارائه سامانه‌های «فاوای اصفهان» در نمایشگاه فن‌نما
ارائه سامانه‌های «فاوای اصفهان» در نمایشگاه فن‌نما

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین نمایشگاه ملی فن‌نما با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود. وی در ادامه پیرامون حضور سازمان فاوا در نمایشگاه افزود: هدف از شرکت در نمایشگاه فن‌نما ایجاد بستر شبکه‌سازی بین فعالان و ذی‌نفعان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین نمایشگاه ملی فن‌نما با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

وی در ادامه پیرامون حضور سازمان فاوا در نمایشگاه افزود: هدف از شرکت در نمایشگاه فن‌نما ایجاد بستر شبکه‌سازی بین فعالان و ذی‌نفعان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی است؛ همچنین سازمان فاوا این آمادگی را دارد که با ایجاد فضای مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه فاوا، گامی در جهت حمایت از این شرکت‌ها و برطرف کردن نیازهای فناورانه شهرداری اصفهان بردارد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه از سامانه واسط مودیان رونمایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار امکان ثبت انواع صورت‌حساب‌های الکترونیکی با رعایت تمام قواعد کنترلی مرتبط با اقلام اطلاعاتی صورتحساب الکترونیکی را دارد و پس از درج صورتحساب، امکان ارسال به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور و درج در کارپوشه اشخاص، مطابق با شیوه‌نامه‌های اعلامی را خواهد داشت.

وی افزود: در این نمایشگاه مرکز ارتباط تصویری «رابین تاک» که توسط یکی از شرکت‌های نوپای مرکز رشد دانشگاه اصفهان ایجاد شده و تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت با سازمان فاوا دارد، به ارائه محصول خود خواهد پرداخت.

فردانی با اشاره به سامانه‌های یازده‌گانه ارائه شده سازمان فاوا در نمایشگاه فن‌نما گفت: در این نمایشگاه سامانه‌های جامع منابع انسانی، میز خدمت، اَپ اصفهان من، شهرسازی و درآمد (اصنو)، موقعیت‌یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک (اصرو)، مدیریت و پیشگیری رفع تخلفات شهری، پلاک آبی هوشمند، رزرواسیون مراکز تفریحی، مدیریت مکان‌مند فیبر نوری اصفهان (سمفا)، گردش اطلاعات و مدیریت عملیات و پروژه‌ها (سیگما)، مرکز ارتباط تصویری رابین تاک و مودیان، خدمات خود را به شهروندان و متخصصان حوزه شهری و فناوری ارائه خواهند کرد.

ارائه سامانه‌های «فاوای اصفهان» در نمایشگاه فن‌نما

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن نما، دهم تا دوازدهم مهرماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار خواهد شد.